top of page

Laatste feestelijke yogales van 2014

FEESTELIJKE AFSLUITING VAN 2014

foto (1).jpg

Een speciale afsluiting voor 2014 met een thema dankbaarheid en een cadeautje voor elke cursist.

Dankbaarheid

Dankbaarheid is een voortdurende houding van erkentelijkheid en waardering voor het leven zoals het zich ontwikkelt.

Je leeft in het moment en staat open voor de overvloed rondom en binnen in je.

Je geeft vrijelijk uitdrukking aan je waardering.

Je overdenkt de rijkdom van het leven.

je geniet van schoonheid.

Iets kleins kan je gelukkig maken en je bent dankbaar voor dagelijkse geschenken.

Bij de bevroegingen van het leven probeer je te begrijpen, te aanvaarden en te leren. Dankbaarheid is de kern van werkelijk geluk.

Het is een deugd waarvan je nooit teveel kunt hebben.

Dankbaarheid is een voortdurende viering van het leven.

Je kunt niet naar geluk reizen, je kunt het niet bezitten, verdienen, verslijten of opmaken.

Geluk is de spirituele ondervinding van iedere minuut van een leven vol liefde, gratie en dankbaarheid.

Dankbaarheid in de praktijk

Ik ben dankbaar voor mijn leven.

Ik onderscheid in ieder ogenblik de zegeningen.

Ik geef uitdrukking aan mijn waardering.

Ik denk na over de goede dingen van het leven.

Ik waardeer mijn beproevingen.

Ik ben gelukkig.

Ik ben dankbaar voor de gave dankbaarheid.

Zij is de magneet van mijn blijheid.


Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page